Πώς πρέπει να μοιράσω αρμοδιότητες την ημέρα του γάμου μου;

|

6 Μαϊου 2022, από Αλίκη Κορωναίου

Η ημέρα του γάμου ενός ζευγαριού, είναι ένα πολύ μεγάλο κοινωνικό γεγονός στη ζωή του. Ένα γεγονός που οικοδεσπότες δεν είναι άλλοι από το ίδιο το ζευγάρι που παντρεύεται!

Και ενώ το ζευγάρι – οικοδεσπότες τρέχουν να συντονίσουν και να οργανώσουν έναν ολόκληρο χρόνο και παραπάνω τον γάμο τους, την ημέρα του γάμου, δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα, καθώς όλα περιστρέφονται γύρω από αυτούς και για αυτούς. Ειδικά την ημέρα του γάμου, υπάρχουν πάρα πολλές μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να ρυθμιστούν και πραγματικά είναι αδύνατο από το ζευγάρι να μπορέσει να το κάνει. Και αν προσπαθήσει να το κάνει, τότε θα χάσει πολύτιμες στιγμές της ημέρας του, το άγχος θα το ακολουθεί έντονα και τα νεύρα θα είναι τεταμένα.

Δεν είναι αμαρτία να ετοιμάζετε την μεγάλη μέρα σας, έναν ολόκληρο χρόνο και όταν φτάσει η ώρα να την απολαύσετε, να μην την ζείτε τελικά;

Ο κανόνας είναι ένας. Πρέπει να μοιράσετε αρμοδιότητες!

Και πριν σκεφτείτε, ότι κανείς δεν τα κάνει όπως εσείς, θα σας πω το εξής. Σίγουρα κανείς δεν τα κάνει όπως εσείς.

Μπορείτε όμως να είστε τόσο καλά οργανωμένη που τελικά να είναι για τους άλλους μονόδρομος να τα κάνουν όπως εσείς.

Και επειδή εγώ είμαι πάντα εδώ για εσάς για να σας βοηθάω, πάμε να δούμε τα παρακάτω βήματα!

Βήμα 1ο 

Καταγράψτε γραπτώς (ποτέ στο μυαλό) ποιες είναι όλες αυτές οι εκκρεμότητες και οι μικροδουλειές που θα πρέπει να γίνουν εκείνη την ημέρα. Θα πρέπει κιόλας να σκεφτείτε και λίγο πιο ανοιχτά και να προβλέψετε τυχόν καταστάσεις που ίσως προκύψουν. Αυτή η καταγραφή δεν γίνεται σε μία μέρα. Θέλει αρκετό καιρό για να γίνει σωστά.

Βήμα 2ο

Επόμενο βήμα είναι να κατηγοριοποιήσετε τις εκκρεμότητες του πρώτου βήματος. Για παράδειγμα, εκκρεμότητες σπιτιού, αυτοκινήτου, εκκλησίας, κτήματος, συνεννοήσεων κλπ. Έτσι θα έχετε εικόνα για που είναι τι.

Βήμα 3ο

Τρίτο βήμα είναι ποιος θα κάνει τι. Και ποιος μπορεί να κάνει τι.

Βήμα 4ο

Ενημερώνετε τους ανθρώπους που θέλετε να σας βοηθήσουν και με τι. 

Βήμα 5ο

Οργανώστε όλα αυτά που πρέπει να διεκπεραιώσουν οι άλλοι. Ναι θα σας βοηθήσουν εκείνη την ημέρα αλλά όλα πρέπει να είναι έτοιμα από εσάς πριν. Ότι είναι να κάνει ο καθένας είτε να μεταφέρει αντικείμενα, είτε να ολοκληρώσει μία εργασία, θα πρέπει να έχετε φροντίσει εσείς από πριν είναι όλα συγκεντρωμένα.

Για παράδειγμα για αυτόν που θα πρέπει να πάει καράφα και στέφανα στην εκκλησία, θα πρέπει να έχετε συγκεντρωμένα σε μία σακούλα όλα μαζί. Η σακούλα ιδανικά θα πρέπει να έχει απέξω ταμπελάκι με το όνομα αυτού που θα φέρει εις πέρας αυτή την μετάφορά. Ή για παράδειγμα, αυτός που θα μιλάει στο τηλέφωνο και θα κατευθύνει καλεσμένους κλπ, θα πρέπει να έχει στα χέρια του από εσάς, τις διευθύνσεις και γενικές οδηγίες για να μπορεί και αυτός να βοηθήσει άλλους. Σας θυμίζω ότι στο τελευταίο θεματικό live μου, είχα αναφέρει, ότι θα πρέπει ένας δικός σας άνθρωπος να μιλάει στο τηλέφωνο και να κατευθύνει τους καλεσμένους και τους επαγγελματίες, από και προς την εκκλησία κλπ και όχι εσείς).

Βήμα 6ο

Τελευταίο και σημαντικότερο βήμα όλων είναι το 6ο βήμα. Απολαύστε την ημέρα σας! Ακόμα και αν κάτι πάει στραβά, κάντε και εσείς τα στραβά μάτια. Μην αφήσετε τίποτα να χαλάσει την ημέρα των ονείρων σας! Και μην ξεχνάτε…μη σκάτε για αυτά που δεν μπορείτε εσείς να κάνετε κάτι!

Φιλικά,

Αλίκη Κορωναίου

Professional Photographer & Bridal Consultant 

Για να κλείσεις το δικό σου Bridal Consulting, στείλε μήνυμα εδώ!

Για να μην χάνεις κανένα νέο, κάνε follow στο Instagram του Bridal Diary!

Για να οργανώσεις σωστά τον γάμο σου πάτησε τα παρακάτω κουτάκια!

Bridal Diary Shop

Bridal Diary Book

Covid Guide

Copyright : www.bridaldiary.gr  , www.bridaldiaryshop.gr  & Αλίκη Κορωναίου

0
    0
    Το καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο κατάστημα